vrijdag 19 oktober 2012

De edelmetalen sieraden van Ingrid La Haye zijn ieder uniek en handgemaakt.
" Bij het vervaardigen van mijn sieraden maak ik gebruik van pure materialen als zilver, glas, koper, edelstenen, schelpen, en mineralen, en laat mij inspireren door organische vormen uit de natuur. De golven van de zee, de structuur van boombast, de vloeiende lijnen van schelpen en zand. De kracht van naaldbomen en de zachtheid van de wind ”.
Ingrid La Haye, beeldend kunstenaar, is Cum Laude afgestudeerd aan de Koninklijke Academie voor Beeldende Kunsten te Den Haag. Haar werk is naast deze expositie ook te bezichtigen op haar atelier in Den Haag. De fijn zilveren sieraden, hebben het zilvergehalte van 99,9%. Ik werk al ruim meer dan 20 jaar als beeldend kunstenaar, waarbij ik me de laatste 7 jaar heb toegelegd op het vervaardigen van zilveren sieraden.
Comments of buyers
Hello Ingrid, I love my beautiful "Golden Apple". I wore it to a girls night out last night and received so much compliments on it. Thank you for putting such care in your pieces of art. It will be a pleasure to wear it for years and years.
Best wishes, Elizabeth
Het sieraad wordt door iedereen zeer gewaardeerd! hartegroet, Kees
Elk sieraad is een statement
Gisteravond rond half zeven is de ring aangetekend bezorgd. Ik heb hem onmiddellijk uitgepakt. Je hebt hem echt prachtig ruimer gemaakt. Hij past uitstekend. Bij kaarslicht komen er prachtige kleuren in het glas maar ook diepte. De ring past helemaal bij mij en ik draag hem met veel plezier. Hartelijke groet, Rina
1. Autumn Leaf
2. Melting Heart
3. Twin Dance
4. Goa
5. Tenderness
6. Goa Twins
7. Red Pearl
8. Liquid Life
9. Emerald Love
10. Nafplio
11. UME
12. Lejuria
13. Fire
14. Secret Passion
15. Silver Woods
16. Music
17. Bubbly With Life
18. Bubbly With Life
19. Bubbly With Life
20. Bubbly With Life
21. Shelly Spiral
22. Gift
23. Blue Shine
24. Golden Glow
25. Melting Heart
26. Guinnevere
27. Filegrain Buriza
28. Golden Glow
29. Abrazo
30. Sintering
31. Mysterie
32. Goa Collection
33. Queen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten